Re: Veritas i pełne róznicówki

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 15:44:11 MET DST

W dniu Tue, 28 Sep 2004 16:16:29 +0200, osoba określana zwykle jako
x pozwoliła sobie popełnić co następuje:
>moze jakies poprawki, patche do Veritasa

Tia. Znalazłem (chyba). Wygląda na to, że miałem za nisko ustawiony (na
defaultowe 300 sekund) parametr odpowiadający za czekanie przed
czyszczeniem atrybutu A pliku. Dziwne. 5 minut mu mało?

Pozdrawiam

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ I  am Al Bundy of Borg.  Do I have to assimu-
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. late ya NOW Peg?