problem z dźwiękiem - XP Home, HP Compaq nx9005, Conexant AC-Link Audio

Autor: Mac <mantur_usenet_at_gazeta.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 14:22:17 MET DST

Witam,

do opisu w temacie dodam że procesor tego laptopa to Athlon XP-M i 200MB
ram-u.

Pewnego dnia zainstalowałem "Multimedialny Słownik angielsko-polski z
Rzeczypospolitej".
i ujawniły sięnastępujący problem:
kiedy uruchamia się związaną ze słownikiem dodatkową aplikację
"Rzeczpospolita Tester słówek"
pojawia się komunikat:
"Nie zainstalowano żadnego urządzenia dźwiękowego WAVE, które mogłoby
odtwarzać pliki w bieżącym formacie.
Aby zainstalować urządzenie wave, przejdź do Panelu sterowania, kliknij
kategorię Drukarki i inny sprzęt, a następnie kliknij ikonę Dodaj sprzęt"
("kliknij kategorię Drukarki i inny sprzęt" to nie mój błąd tylko tak jest
napisane na ekranie)
Dodam jeszcze że wszystkie dźwięki systemu są słyszalne i mogę grać mp3-ki w
Winampie i innych playerach
Oto co zrobiłem dotychczas:
- zainstalowałem najnowsze sterowniki karty dźwiękowej
- zainstalowałem wszystkie poprawki do XP wraz z SP2
- odinstalowałem wszystkie playery (winamp, quicktime, realplayer)
- przeczysciłem rejestr regcleanerem (automatyczny)
- przeszedłem wszystkie kroki pomocy związanej z urządzeniem audio
I nic, komputer wydaje się być w stu procentach sprawny a jednak te pliki
wav nie grają.

Jeżeli ktoś ma choć cień podejrzeń co jest przyczyną i jakieś sugestie co do
rozwiązania problemu
to będę wdzięczny za odzew

Maciej

---