Re: Czy jest różnica między kartami sieciowymi 3com i Planet

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 10:41:21 MET DST

Kajetan <kajetan@chrobot..krakow.pl> wrote in message
news:cjh8f8$716$1@srv.cyf-kr.edu.pl
> A ja lubie Intele ;-)
> (Ale wszedzie i tak mam 905tx-m bo RIS).

:) Znam ten bol... Kilka miesiecy temu musialem w ciagu weekendu postawic
ok. 200 maszyn. "Stare" Compaqi bez FDD i CD. Latalem po calym miescie,
dzwonilem po calym kraju... Jedyne co udalo mi sie zalatwic, to jeden
bootrom do 3Coma i dwie 905tx-m. Idea RISa jest piekna, jednak nie z takim
wyposazeniem. ;) Ok. 40 stacji (tych nowszych) mialo zintegrowane Intele.
Jednak zeby "poszly" trzeba bylo na wszystkich upgradowac BIOS. No i
dodatkowo, z "dopasowaniem" sterownikow Intela do instalki RISa, zabawy bylo
po pachy. 3Comy oczywiscie szly bez najmniejszego zajakniecia.

--
Darek (DAKOTA)