Re: Boot sector - skąd??

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Fri 01 Oct 2004 - 08:46:25 MET DST

On Thu, 30 Sep 2004 21:06:02 +0200, Mariusz Wróblewski wrote:

> chcę po prostu zrobić kopię bezpieczeństwa mojego XP-ka Pro. Czy jest
> możliwość ściągnięcia tego pliku (Bootpart.txt) po polsku, gdyż nie znam
> angielskiego.
> Marian

Jeśli chcesz zrobić kopię bezpieczeństwa bootowalnej płyty z WinXP to
najlepiej użyj opcji CD Copy w jakimkolwiek programie do kopiowania płyt
CD. Nie będziesz musiał się męczyć z bootsektorami.
A jeśli chciałbyś coś jeszcze dodać do obrazu płyty to użyj WinISO -
pozwoli Ci na dodanie plików do obrazu.

--
Pozdrawiam
Piotrek