Re: HELP!!! Win2k3 i koniec okresu testowego...

Autor: WhatEver <none_at_none.none>
Data: Thu 30 Sep 2004 - 00:30:37 MET DST

Użytkownik "Przemysław Rachwał" <prachwal@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cjfasp$6dr$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "WhatEver" <none@none.none> napisał w wiadomości
>
> tak, jak umiesz posługiwaćsię Telnetem :)
>
> HINT: ja nie masz Firewalla na wszystkie karty i masz dostęp do RPC
> poprzez sieć możesz odpalićzdalnie usługę telnet, ewentualnie można
> odplaić jakiegoś innego zdalnego commandline - działać w ten sposób.
> inaczej się nie da, masz też możliwość podpięcia dysków twardych (zasoby
> administracyjne) c$, d$ itd o ile nie zablokowałeś NETBios na Firewall

Wszystko mam poblokowane, ale mam FTPa i HTTP'a z phpem ;-) Dla chcacego nic
trudnego... Probowalem odpalic TweakNT (program ktory usuwa timebomba) -
napisalem program ktory naciska tam wszystkie guziki po koleji co trzeba,
ale niestety nie dziala... Chyba juz za pozno na takie akcje... ? Jeszcze
troche poprobuje i daje spokoj ... a program dziala na 100 % bo mu kazalem
beepac po kazdej udanej akcji...