Re: Ilosc otwartych polaczen...?

Autor: WhatEver <none_at_none.none>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 13:02:57 MET DST

Użytkownik "Kajetan" <kajetan@chrobot..krakow.pl> napisał w wiadomości
news:cjdtkl$1sq$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Użytkownik "Paweł Goleń" <p_golen@ks.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ale limituje nowootwierane.

> Byc moze, nie wiem, nie uzywam SP2 na razie. Natomiast MS i nie tylko
pisze
> na ten temat,
> IMO to calkiem prawdopodobne ze autorowi sie cos takiego przytrafia.
> Szkoda ze nie popatrzyl do eventlogu, tam cos jest logowane z tego co
> czytalem
> (TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent
> TCP connect
> attempts).

Mam sobie serwer MSSQL. Serwer jest dosc porzadnie uzywany. Wszystko jest
ok. Ale jak odpale np skaner'a proxy na tymze komputerze, to internet
przestaje dzialac. Pojawia sie blad costam o maksymalnej ilosci otwartych
socketow czy cos takiego. Spoko. Na czas poszukiwan moglbym wylaczyc proxy,
ale to chyba nic nie pomoze, bo np netstat -e nadal pokazuje w wartosci
"nieznane protokoly" (bo to chyba o to chodzi) ta sama liczbe - i w praktyce
jakby serwer byl caly czas wlaczony.