Re: Exchange 2000 w AD2K, POP3 nie dziala

Autor: Tomasz Onyszko <gekkon_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 29 Sep 2004 - 10:20:09 MET DST

Jacek Marek <no.spam_jmarekw@interia.pl> napisał(a):

> Hmmm,
> A nie masz po drodze jakiegoś firewalla?
> To samo się dzieje jak telnecisz się z exchange?
> Inne "sprawy" exchage działają - imap, mapi, smtp?

Jacek, kolega przeinstalowal tak naprawde uslugi IIS w tym systemie -
podejrzewam ze doinstalowanie FTP co rowna sie mieszaniu w konfiguracji IIS;a
(a POP3 nie jest standardowo w systemie tylko jest dolozony przez Exchange)
spowodowalo niezgodnosc tej i innej biblioteki tudziez czegos innego

Jak dla mnie rozwiazaniem mogloby byc przeinstalowanie uslug IIS zgodnie z
procedura dla Exchange:
http://support.microsoft.com/default.aspx?kbid=320202&product=exch2003

--
Tomasz Onyszko [MVP]