Re: Exchange 2000 w AD2K, POP3 nie dziala

Autor: Pstrex <pstrex_at_gmx.net>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 22:14:59 MET DST

 otrzymuje os takiego:

> Ale o co chozzzzzi. Co to znaczy nie dział skoro działa.
> Serwis chodzi i nie ma problemu ze startem?
> Inne serwery pop3 zakładałeś na innych IPkach?
> Sprawdz ustawienia serwera pop3.
> Włącz logowanie zdarzeń dla pop3 na maxa i powiedz co pisze.
> Jakie błędy wywala?

ok, w klientach poczty ktore kozystaja z pop3 wywala bledy ze polaczenie
zostalo nagle przerwane i nie sa w stanie odebrac poczty. probowalem
zakladac inne pop3 ale zawsze to samo, czasami po zalozeniu nowego pop3
bylem w stanjie odberac poczte ale za chwile byl ten sam problem. Ustawien
pop3 nie zmienialem, pop3 chodzil dobrze tak dlugo jak exchange byl
zainstalowany, nic nie zmienialem. wlaczylem logowanie pop3 na maxa, nie
pokazuje zandych bledow, tylko informacje ze dany klient zostal
zaakceptowany i polaczenie otwarte, nastepna
informacja to ze zostalo zamkniete. i tak za kazdym razem kiedy klient pop3
podlacza sie.
serwisy pop3 startuja normalnie nic w logach nie ma. probowalem tez
restartowac servis pop3srv.
acha z tym telenetem, no to zeczywiscie mogliscie niewiedziec co jest grane
:D

podlaczam sie telenetem pokazuje mi sie ta informacja
 +OK Microsoft Exchange 2000 POP3 server version 6.0.6603.0 (KACPER)
ready.

i od razu opalaczenie zostaje zerwane

Connection to host lost.

macie jakies pomysly?