migracja domeny NT -> 2k3... nowa praca, nowe wyzwanie :)

Autor: Krzysztof <nikage_at_gazeta.pl.WYTNIJ_TO>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 20:21:31 MET DST

Witam !
Jak w temacie ;-)

na razie mam taki plan:
1) wypinam PDC z sieci i chowam do szafy
2) podnoszę BDC do PDC, wkłądam płytę 2003 i odpalam setup
3) system będzie się instalował długo ... po którymś kolejnym restarcie
automatycznie uruchomi się dcpromo
4) uzyskam system, który będzie miał namieszane potwornie (jakoś nie ufam
instalacjom "nakładanym"), ale będzie miał zaimportowane do AD bazy SAM :)
5) uruchamiam drugą instalację 2003, patchuję, wgrywam szablony
bezpieczeństwa i ... dcpromo

co Wy o tym sądzicie ? wydaje mi się to bezpieczniejsze od Active Directory
Migration Tool.... co się stanie jak wyłącze ten pierwszy serwer który w AD
bedzie emulował PDC dla starych hostów ? co bedzie jak po tygodniu starego
PDC wyjmą "z szafy" i włączę do sieci ?

jakich bugów mogę się spodziewać ? na co zwrócić szczególną uwagę ?