Re: Błąd "blasterowski" na xp sp2

Autor: Mellow <www_at_fuck.spam>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 12:22:39 MET DST

> Czy jest wystartowana usługa Remote Procedure Call (RPC)? (po polsku się
> może inaczej nazywać)

Pomogła reinstalka bez formatu, RCP nazywa się zdalne wywoływanie procedur
i w zarządzanie komputerem->usługi jej status to "uruchamianie", nie
mogłem właściwości włączyć, dodatkowo iexplorer się zawieszał(przestawał
odpowiadać), kopiuj/wklej nie działa, otoczenie sieciowe nie wykrywało
karty sieciowej(ale internet przez lan działał), brak menu start i paska
zadań, firewall windowsowski nie odpalał się bo nie ma karty
sieciowej(choć internet działał;), windows update nie działało, sp2
uninstal stało na "sprawdzanie bierzącej konfiguracji", w dodatku komputer
się włączał 5 minut, gdy chciałem coś zainstalować to wywałało że serwer
RCp jest niedostępny! noi co chwilę komunikat że komp się wyłączy za 1
minutę:) blastera nie miałem i wiem dobrze jak go usunąć, zresztą SP2
"podobno" jest zabezpieczenie przed robalami to jak mógłby się dostać
blater skoro wcześniej miałem łate na niego, teraz chciałbym się tylko
dowiedzieć co to mogło być bo może kiedyś będe musiał zainstalować sp2
ponownie

--
[ mellow<małpa>buziaczek<kropka>pl ]
[ You Can't Stop Mayday]