port USB - zmiana numeru mac

Autor: colnet <colnet_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Sep 2004 - 06:55:53 MET DST

WinXP Prof_PL.
Mam Internet pod jedną z sieci telewizji kablowych której nazwy tu nie
wymienię ze względu na krypto-reklamę ;-) . Pracuje na złączu USB.
mam jednak też laptopa który też od czasu do czasu chciałbym podłączyć
pod internet, czego nie mogę zrobić ze względu na inny numer mac jego
złącza usb. Chciałnym mieć połączenie jednego kompa w danej chwili więc
warunków umowy nie przekraczam bo ta mowi o jednym komputerze do sieci
więc będzie to albo jeden albo drugi komputer. Dziękuję z góry za pomoc.