Ograniczenie pasma na poszczegolnych portach

Autor: Krzysiek <cade_at_tenbit.pl>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 15:06:06 MET DST

Witam,

Mam siec (ok, 50 stacji roboczych). Wszystko oparte o technologie Microsoft.
Jako gateway : Windows 2000 Server, ISA Server 2000.

Od pewnego czasu ludzie stali się mega nieuprzejmi i zassysają nagminnie
mp3, avi itp.
Co prawda porobiłem na ISA Server 2000, priorytety w Bandwidth Rules.
Z tego co zobserwowałem mało co to daje.

Podejrzewam że nie jedna osoba czynnie udzielająca się na obecnej grupie,
przerabiała ten problem.
Czy możeci mi coś doradzić jak z tym sobie poradzić ? (tylko proszę, nie
piszcze abym postawił linux'a)

Pozdrawiam
Krzysiek