Re: 2 x win2000 na jednym kompie?

Autor: werron <werron[spam>
Data: Mon 27 Sep 2004 - 11:56:49 MET DST

> Po co tak dziwacznie?

Jako że pracuję w branży budowlanej używam do kreślenia rysunków autocada
2002 LT oraz nakładek RCad (robobat) oraz BestCad. Obie nakładki w wersji
dla LT. Problem polega na tym iż powyższe nakładki nie działać jednocześnie.
Jeśli zainstalują wpierw Bestcada a następnie Rcada, to ten pierwszy
przestaje działać. Na razie radzę sobie co chwila odinstalowując i
zainstalowując na nowo Autocada i nakładkę którą aktualnie potrzebuje. Ale
wierzci mi, to rozwiązanie jest do du... !