Re: Uprawnienia w NTFS

Autor: milkos <milkos_at_poczta.fm>
Data: Sun 26 Sep 2004 - 22:36:59 MET DST

> U mnie się tak nie dzieje, tzn. plik zachowuje uprawnienia. A jak go
> przenosisz?

Dzieki, chcialem sie dowiedziec czy tylko tak jest u mnie czy nie.
Juz wiem dlaczego tak sie dzieje.
W codziennych operacjach z plikami uzywam Total Commandera i okazuje sie ze
to on wlasnie sprawia te problemy. Total Commander przenoszac plik,
zachowuje sie tak samo jakby go kopiowal.
Podczas przenoszenia plikow w eksploratorze, wszystko jest tak jak byc
powinno: pliki zachowuja swoje uprawnienia.
Ustawiajac opcje w Commanderze: kopiowanie i usuwanie vie Explorer usuwa
problem, jednak nie mozna wtedy zmienic nazwy kopiowanego czy przenoszonego
pliku ale jest to juz wina Total Commandera.

milkos