Pilne - DHCP nie działa

Autor: colnet <colnet_at_wp.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 17:13:08 MET DST

Windows XP_PL. modem sieci UPS / TV/ . W PC karta sieciowa i USB.
Zaistalowałem już wiele razy Internet w takiej konfiguracji
sprzętowej i nie było problemów. karta musi mieć DHCp, niestety
nie przyjmuje adresy IP i maski z modemu ale DNS przyjmuje,
probowałem odinstalować protokół IP, ale ten zostaje "wycienowany"
w momencie jego kliknięcia. Próbowałem zrobić to zarówno nm karcie
sieciowej jak i na USB ale nic z tego. Muszę zrobićnet z powodów
ważnych dla właściciela kompa do 20.oo. Proszę o pomoc.