IE 6

Autor: Paweł Jakubowski <baracuda_at_zdw.zgora.pl>
Data: Sat 25 Sep 2004 - 13:59:55 MET DST

Czesc. Mam maly kopot z ogladaniem strony wp.pl. Ootwierajac jakis artykulik
gdzie jest galerai zdjec dzieja mi sie zdziwne rzeczy.
Winda XP HE wywala komunikat ze IE spowodowal blad i sie zamyka
przegladarka. Dzieje sie taki numer tylko i wylacznie na stronach wp.
Czy oni cos kwasza w kodzie stron ??
Acha mam zasinstalowany SP2, Windows XP HE ze wszytkimi aktualizacjami.

Pozdrawiam