Win 2000 - jak zainstalowac czcionke Arial CE

Autor: quez <quez_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 15:50:13 MET DST

Witam.
Mam na systemie Windows 2000 problem z czcionka Arial. Otoz nie ma w
niej polskich znakow. Kodowanie, jezyk, uklad klawiatury sa ok, bo w
Times New Roman i np. Monospace sa polskie znaki, ale w Arialu nie.
Probowalem zainstalowac Arial CE. Mam plyte instalacyjna Win2000, ale
nie wiem, jak z niej doinstalowac te czcionke. Gdzie mozna ja
sciagnac lub jak mozna ja doinstalowac z plyty lub jak inaczej
rozwiazac ten problem? Inny objaw to to, ze strony, gdzie uzyty jest,
jak podejrzewam, Arial, tez wyswietlaja sie blednie (np. www.wp.pl,
www.google.pl). Inne polskie strony (np. www.onet.pl) wyswietlaja sie
dobrze z polskimi znakami.
Bede wdzieczny za pomoc.