XP Pro - zawieszanie się chyba grafiki w NFS UG

Autor: matti <mfelusWYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 11:10:08 MET DST

Cześć

Mam pytanie odnośnie zawieszania się komputera przy korzystaniu z gry Need For
Speed Underground. Gra się włacza bez problemu, bez problemów chodzi jeden
filmik, potem drugi aż wyskoczy menu wczytaywania ustawień gra (tzn. Create
Profile ...) i gra się wywala do pulpitu WinXP.

Sprzęt: Abit KT7A (chipset Via KT133A), procesor AthlonXP 1700+, 256 MB RAM w
DIMM, Geforce2 MX400/64MB, Sound Blaster Live! 1024, karta Wireless LAN Planet
WL-8305, dysk HDD 120GB Western Digital IDE, nagrywarka Teac W552E, stacja
dyskietek 3,5" oraz zasilacz L&C 275Watów

PS. Wczesniej mialem Win98SE, gra NFS Underground nie chciała się nawet
zainstalować, pojawiał się co chwilę czarny pasek u góry ekranu. Po
zainstalowaniu XP problem czarnego paska zniknął, natomiast gra NFS UG nie
chodzi (a np Midnight Club II chodzi bez problemów)

PS.2. Wymieniłem pamięci DIMM na inne, problem pozostał, wyrzuciłem Sound
Blastera i sieciówkę oraz odłączyłem od zasilacza nagrywarkę, problem z grą NFS
UG dalej jest :(

Z góry bardzo dziękuję za wszelkie sugestie