DNS prośba raz jeszcze

Autor: Radziulas <radziulas_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Sep 2004 - 09:51:01 MET DST

Szanowni państwo, raz jeszcze bardzo serdecznie prosze o pomoc, jeśli ktoś
ma jakiś pomysł proszę o kontakt to dla mnie bardzo ważne.
Sieć - 20 komputerów z Win 95, 98 XP, 2000, serwer na windows 2000 serwer
z active directory jako serwer plików wydruków no i dns. Dostęp do netu
SDI na frisco adres IP 192.168.0.1
Co jakiś czas, serwer wyrzuca któregoś usera albo kilku z dns. Chodzi GG,
ale strony sie juz nie wczyta, chyba że po IP. Na serwerze w logach
systemowych czysto. Jeśli chcę by zaczęło wszystko działać muszę wejść w
Panel Sterowania, Narzędzia administracyjne i tam w Usługi. Następnie
zrestartować usługę SERWER DNS. Po tej operacji internet pojawia sie na
wszystkich stanowiskach. We właściwościach tej usługi, na zakładce
odzyskiwanie ustawiłem uruchom ponownie usługe po błędzie, ale on tego
nie robi - pewnie dlatego że nie ma błędów. A codziennie ktoś nie ma
internetu.
Userom z win 98 i 95 poustawiałem jako dns adresy publiczne, ale jeśli to
zrobię
tym z 2000 to komputer bardzo długo loguje się do sieci, więc nie jest to
żadne rozwiązanie.
Ponizej podaje konfiguracje dns serwera
adres IP serwera: 192.168.0.20 ma dwie karty sieciowe z tego jedną
wyłączoną.
Dns dla tego komputera-on sam czyli 192.168.0.20
zakładka interfejsy: nasłuchuj tylko na jednym adresie
IP-własnym-192.168.0.20
Zakładka przesyłanie dalej - 194.204.152.34 i 194.204.159.1, opcja uzywaj
rekursji - wyłączona, limit przesyłania dalej 5 sekund
zakładka - wskazówki dot. serwera głównego: zanaczone tylko są: powiąż
pomocnicze, włącz działanie okrężne, włącz porządkowanie maski sieci
reszta wyłączone. Nazwy ustawione na wielobajtowe a dane strefy na: z
usługi Active directory i rejestru.
Strefa wyszukiwania do przodu: wyspa.wolin
Strefa wyszukiwania wstecznego - brak

Jedyny błąd w logach jaki mam to: ID 8003 źródło MrxSmb
Przeglądarka główna odebrała anons z komputera Natura, który zachowuje się
tak jakby był przeglądarka głowną dla domeny w transporcie Netbtcpip i
numerek: 45f2209-113C-4212-80. Przegladarka głowna jest zatrzymywana albo
wymuszany jest wybór.

Bardzo bardzo prosze o pomoc i wskazówki bo nie mam pojęcia co sie dzieje,
a ludzie nie moga pracowac w końcu ile razy moge robić uruchom ponownie
usługę DNS