Projekt informatyczny

Autor: Wladek <Wladek_at_brak.e-maila>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 13:54:34 MET DST

Robimy kompleksowy projekt informatyzacji pewnej instytucji państwowej (od
okablowania strukturalnego, poprzez switche i routery (to akurat robi nam
podwykonawca), dobór sprzętu komputerowego, dobór systemów operacyjnych i
wybór programu bazodanowego wspomagajcego pracę szpitala). My robimy sam
projekt, potem będzie przetarg na wykonawstwo (być może i my będziemy robić
wykonawstwo). Moja część projektu to komputery, serwery i ich
oprogramowanie. Częścią projektu jest oczywiście opis.
Będą tam serwery, komputery i na nich różne wersje Windows (2003, XP Pro).
Jest koncepcja sieci - ten serwer do tego, tamten do tego, kontroler domeny
na tym, poczta na tym, dhcp na tamtym, stacje robocze w domenie, takie i
takie konta, profile wędrowne (roaming profiles) itd.
Nie chodzi o samą koncepcję, bo tą już prawie mam. Chodzi o opis. Może ktoś
ma jakieś doświadczenia, jak to pisać, jaki język, o czym warto napisac, o
czym nie? Jak szczegółowo pisać? Czy wystarczy np. napisać, że zainstalować
system, postawić domenę, założyć konata, utworzyć profile i włączyć kompy do
domeny, czy też pisać niemal krok, po kroku? A może ktoś ma jakieś
przykładowe opisy (np. gdzieś na jakimś WWW)?
Jestem informatykiem, ale czynnym, a nie biernym ;-)) Administrowałem
sieciami, ale projektu z opisem nigdy nie tworzyłem. Firma ma ogromne
doświadczeni na rynku okablowania strukturalnego, ale tamte opisy i rysunki
to coś innego.
Przepraszam za może dziwne pytanie ;-)

Pozdrawiam