Problem z instalacja

Autor: SAINT <saint_at_lodz.mm.pl>
Data: Thu 23 Sep 2004 - 08:42:50 MET DST

Witam

Pisalem juz kiedys na grupie o moim problemie ale teraz stal sie bardziej
wku..... :)
Na poczatku nie moglem zainstalowac jedynie C&C - generals, problem polegal
na tym ze , wlaczalem instalke , setup przechodzil przez wybor sciezki gdzie
zainstalowac itp. I tu zaczyna sie problem, setup rozpoczyna kopiowanie
pliku i wywala blad ze nie moze go zlokalizowac, dodam ze na innych
komputerach TA SAMA PLYTA sie instaluje bez problemu :( Moj kumpel mial
podobny problem - tylko z commandem i doradzil mi zebym wylaczyl wszystkie
programy (w celu zwolnienia pamieci) u niego podobno pomoglo , u mnie nie.
Watpie zeby to mialo zwiazek z pamiecia. Jak juz nie moglem zainstalowac C&C
, utworzylem nowego uzytkownika , i tam sie zainstalowalo :) Teraz niestety
ten manerw juz nie dziala :( Wczoraj wlasnie chcialem sobie zainstalowac
3dmaxa i archicada , niestety ten sam blad :( nie moze skopiowac jakiegos
tam pliku, w tych 3 przypadkach jest to chyba pierwszy plik z plyty. Jedyne
co mi przychodzi w tej chwili do glowy to instalka windowsa od poczatku ale
to raczej nie wchodzi w gre bo za duzo czasu strace na instalowanie
wszystkiego. Moze ktos mial podobny problem i wie jak go rozwiazac ? System
to win xp angielski SP 1(professional). Z gory dziekuje za wskazowki.

Pozdrawiam