było: Ciekawe zawieszanie systemu. jest: chyba znalazłem rozwiązenie - proszę o opini

Autor: <freemanek_at_tlen.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 21:54:12 MET DST

Użytkownik <freemanek@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:cisg09$lbd$1@atlantis.news.tpi.pl...
> No i dolina.
> Sprawdziłem wszystko i w biosie, nic nie jest podkręcone.
> Wiatraczek na procku śmiga aż miło (temp procka ok. 46C).
> Pamięci też w slotach dociśnięte.

przypadkiem trafiłem na tę stronę
http://www.ecs.com.tw/ECSWeb/Downloads/ProductsDetail_Download.aspx?CategoryID=1&Typeid=4&detailid=186&DetailName=Bios&DetailDesc=K7VZA(3.0)&MenuID=35&LanID=0

i tam jest taka informacja "Fix the K7VZA v3.0 system hung up after Windows
Update patch Q811493"

czyli prawdopodobnie winda którejs z zainstalowanych poprawek.
\w takim ukłądzie mam pytanie -* czy odinstlowaćwszystkie poprawki, czy też
spróbować zaktualizować BIOS??