Re: regedit i msconfig

Autor: Marcin <h5k_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 13:59:03 MET DST

> Gdybys chcial z poziomu proramu ingerowac w to co sie uruchamia to
> najlpiej na dzien dobry poczytaj troche dokumentacji - jezeli cos
> wpiszesz w ten klucz Run (albo jeden z wielu innych kluczy ktore
> pozwalaja cos uruchomic) to sie uruchomi, jezeli usuniesz to sie nie
> uruchomi - tak jest chyba najprosciej

No tak ale chciałbym mieć możliwość np. wyłączenia uruchamiania danego
programu a nie całkowitego usunięcia wpisu z rejestru, bo później jak
użytkownik zechce aby wyłączony wcześniej program jednak się uruchamiał to
skąd bedzie wiedział co ma wpisać. Konkretnie chodzi mi o coś takiego jak
zakładka "Uruchamianie" w msconfig w mojej aplikacji

Pozdr i dzięki za odpowiedź
Marcin