Re: XP: swap na dysku D: ?.

Autor: mummle <mummle_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Sep 2004 - 02:00:24 MET DST

21 Sep 2004 15:57:56 +0200, na pl.comp.os.ms-windows.winnt, P.M.
napisał(a):

> Po zmianie ustawień pamięci
> wirtualnej i przebootowaniu komputera zauważyłem, że ilość miejsca na C: wg
> okienka "Mój komputer" nie zmieniła się = 519 MB, a ilość miejsca na C: wg
> ustawień pamięci wirtualnej = 902 MB.
> Czy swap na C: został zwolniony? Dlaczego te informację się różnią? Jak
> zwolnić miejsce na C: przesuwając swap na D:? Czy to jest bezpieczne?
> Dziękuję za pomoc.
> (MP)

Spory ten twój swap.
Nie wiem dokładnie co robiłeś, ale:
zaznaczasz C i ustawiasz Bez pliku... -> Klikasz Ustaw
zaznaczasz D i ustawiasz rozmiar ręcznie/zostawiasz wybór systemowi - >
klikasz Ustaw
Restartcik
Sprawdzasz czy coś się zmieniło
Odpalasz np. Total Commandera albo zwykły Eksplorator tyle, że z opcją
pokazywania plików ukrytych. Na C nie powinno być pliku pagefile.sys, na D
jak najbardziej. Jeśli jest na C to powinno dać się go bezboleśnie usunąć.