Re: Partycja NTFS na HDD Maxtor

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 21 Sep 2004 - 11:53:50 MET DST

Użytkownik "Tomasz Nowak" <xxx@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:ciorok$ngq$1@nemesis.news.tpi.pl
> Witam,
> ostatnią część mojego 60GB dysku Maxtor zajmowała 15GB partycja
> NTFS z moimi dokumentami. Po reinstalacji Windows 2000 "Mój komputer"
> pokazuje partycję "Dysk lokalny", z którejż to ikonki dowiaduję się,
> że "Dysk jest niesformatowany".
> ZTCW częsty przypadek. Znalazłem program TestDisk, który
> rzeczywiście ujrzał partycję w odpowiedniej tablicy, pozwolił
> przejrzeć tamtejsze pliki i zapisał własną tablicę partycji.
> Nie pomogło.
> Właśnie zainstalowałem W2K Service Pack 4, nadal nic.
> Jak odzyskać moje ukryte dane?

Przede wszystkim zrób sobie obraz tej partycji. Np. przy pomocy BootIt
(całej partycji, a nie tylko obszaru zajętego przez dane). Potem
TestDiskiem spróbuj zastąpić jej oryginalny bootsektor kopią zapasową,
ewentualnie wygeneruj go od zera. Przedtem możesz spróbować wykonać
chkdsk /p albo /r spod Konsoli Odzyskiwania, czasem pomaga w podobnych
przypadkach.

/odpowiadając zmień px na pl/