Re: zmiana plyty glownej a winda

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_wytnij.tlen.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 15:18:49 MET DST

Użytkownik aRT napisał:

> Witam
> Czy po zmianie plyty glownej z ECS(chipset SiS) na Asusa A7N8X(chipset
> nForce) wstanie mi winda? A moze wstanie po drobnych zmianach? Dysku nie
> zmieniam.

Trudno powiedzieć. Ja przerabiałem tak kilkanaście komputerów i po
podmianie sterowników (czasem konieczny był tryb awaryjny) ani jeden nie
odmówił współpracy.
Z drugiej strony znam przypadki, że to się nie udało.
Bardziej optymalnie jest jednak na pewno zainstalować wszystko od nowa.

--
Pozdrowienia
Radek Cichy