Re: oferta pracy dla informatyka

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 09:25:38 MET DST

On Mon, 20 Sep 2004 09:14:19 +0200, Paweł Goleń wrote:

> No to teraz przeczytaj sobie pierwotną wiadomość i zobacz jaki tam
> podany został zakres obowiązków. Pojęcie "informatyk" jest mocno nadużywane.

Czytałem i zgadzam się ze stwierdzeniem że jet to pojęcie mocno nadużywane.
To tak jakbyś porównał lekarza położnika z lekarzem patologiem albo
lekarzem weterynarzem. Wszyscy są "lekarzami"... a jednak takie porównanie
dla któregogolwiek z wymienionych z innym mogłoby być co najmniej
niestosowne :)

--
Pozdrawiam
Piotrek