Re: [WINDOWS 2003 SERVER] - Uslugi terminalowe - czy to sie uda ???

Autor: postgresql <postgresqlWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Sep 2004 - 07:18:17 MET DST

> Moja firma przymierza sie do zakupu sprzetu pod uslugi terminalowe dla okolo 80
> uzytkownikow i glownie beda chodzily pod win2003 serwer uslugi terminalowe z
> officem, jesli ktos to juz przerabial, to jaki sprzet by sie do tego nadawal.
> Druga sprawa to czy da sie odpalic Autocad 2005 tak aby 30 uzytkownikow moglo z
> niego korzystac jednoczesnie.
> Zaproponowalem sprzet w postaci:
> Intel Eentry Server Board SE7210TP1-E (SE7210TP1)
> ATX; Socket 478; obsługa jednego procesora Pentium 4 z FSB do 800 MHz; obsługa
> [...]
rozumiem ze reszta wypowiadajacych sie ma tez uslugi terminalowe i dlatego sa
tacy madrzy i doradzaja ci rozne ciekawe pomysly (bo z tego co czytam to nikt
nie pisze: sluchaj mam podobnie i wyglada to tak), ja napisze ci tak jak u
siebie mam:
Mam dokladnie ten sam sprzet tylko ze 4Mb ramu i 4 dyski 250Gb WD 7.200
Uzytkownikow 116 (i dokladamy sukcesywnie kolejnych) i odpalone officy 2003,
sprzet skladalismy sami wiec nie jest to zaden markowy serwer ot zwykly skladak,
chodzi to to od 3 miesiecy i nie ma z tym zadnych problemow, nie widac aby
swapowal itp. pierdoly zwiazane z obciazeniem.
Nie wiem jak AC2005 zachowalby sie na takim sprzecie bo nawet nie wiem czy da
sie go odpalic w trybie TS (ale z ciekawosci sobie sprawdze)
Takze wal smialo w ten desen, nie kupuj serwerow markowych bo to bzdura totalna,
wydane nie potrzebnie pieniadze, wszystko co mam markowy serwer w srodku jest
tez przeciez skladane z czesci roznych producentow.
Na tym skladaku pojdzie ci to z palcem w nosie.