Podłączenie drukarki w XP

Autor: Krzysztof Woźniak <kmwozniak_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 18 Sep 2004 - 12:41:02 MET DST

Mam komputer z WinXP Home Edition. który korzysta z drukarki sieciowej.
Ponieważ wykorzystywane są programy DOSowe, dlatego podłączenie następuje za
pomocą uruchamianego ze skryptu polecenia
net use lpt1: \\komp_druk\drukarka

I wszystko jest dobrze jeżeli wydający to polecenie użytkownik ma prawa
admina na lokalnym komputerze. Jeśli nie i konto ma charakter ograniczony, to
podłącznie nie udaje się. A właśnie o to mi chodzi.

Drukarka jest na komputerku z Win98. Próbowałem utworzyć tam użytkownika
quest, jednak nawet przy podłączaniu poprzez konkretne konto tego
użytkownika, nie udaje mi się podłączyć zasobu. (Błąd numer 5 bodajże).

Ktokolwiek wie, ktokolwiek widział...

krzych...