Re: XP strasznie zwolnił

Autor: Jacek Wołoszka <jacekw_at_grochowski.com.pl.wytnij_to>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 15:06:31 MET DST

"Ka23k" <maxblack@poczta.onet.pl> wrote in message
news:cie44o$7db$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Jacek Wołoszka" <jacekw.usun_to@grochowski.com.pl> napisał w
> wiadomości news:cicv1i$1vn9$1@mamut1.aster.pl...
> niestety nie pamietam :(
> ale poszukaj na google cos nt. sp1 ...
oj chyba nie wyczules ironii. Po raz piewrszy sie spotykam z opinia ze SP1
spowalnia system, a ze Microsoft sie do tego przyznal to juz mnie naprawde
wrecz przerazilo. a jak uzyjesz googli to sie okazuje ze przyczyna
spowolnienia XP w wiekszaosci ptrzypadkow jest jakis trojanik, spywarek lub
inne cudo.....