Re: XP SP2 nie chce się zainstalować.

Autor: Marek Szymański <maras_at_cso.com.pl.nospam>
Data: Fri 17 Sep 2004 - 09:37:19 MET DST

> Probowales otworzyc bez zciagania?

Już się wyjaśniło. Komputery są włączone do AD. Jak wycofałem z domeny
instaluje się bez problemu. Pewnie zamiast tego można poćwiczyć z jakimiś
uprawnieniami na kontrolerze domeny, ale jakoś mi się chwilowo nie chce. Pan
z microsoftu twierdził uparcie, że włączenie do domeny nie powinno takiego
efektu powodować jeśli uprawnienia nie były celowo ograniczane, a że nie
były to wiem na pewno bo sam to wszystko, łącznie z serwerem instalowałem.

Dzięki za wszelkie sugestie.

Marek Szymański