Nforce2+PCI-PCMCIA adapter+ Orinoco

Autor: mrucin <mrucin_at_poczta._ciach_onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 17:50:15 MET DST

Witam!
Może ktoś na tej grupie spotkał się z podobnym problemem i wie jak go
rozwiązać.
Mam płytę Abita z chipsetem nforce2, na której zamontowałem Avaya adapter
PCI-> PCMCIA . Do niego wkładam kartę radiową Orinoco Gold.
System operacyjny to Windows 2000.
Po odpaleniu Client Manager pokazuje połączenie jako excellent (AP znajduje
się 1 m obok) jednak, gdy wejdę w Site Monitor to Client Manager nie potrafi
odczytać podać żadnych danych o sygnale (SNR, poziomu sygnału i szumu).
Netstumbler także nie wykrywa żadnego AP. System nie można nawiązać
połączenia sieciowego z AP - na pasku widnieją przekreślone monitorki.
Na AP nie ma żadnych zabezpieczeń (zwykły DWL-900AP+) po twardym resecie.
Gdy zamienię Orinoco na jakąś zwykłą kartę sieciową na PCMCIA to wszystko
działa ok.
Najdziwniejsze jest to, że ten sam adapter i ta sama karta przeniesiona na
płytę Intela działa bez zarzutu.
Zainstalowałem XP i były jeszcze wieksze problemy, w końcu udało mi się
uzyskać to samo co na Windowsie 2000.
Szukałem w necie i doczytałem, że to może być wina biosu płyty, choć mam
zainstalowany najnowszy.
Czy komuś udało sie uruchomić taki duet (Adapter + karta WiFi) na chipsecie
nforce?

Pozdrawiam
mrucin