Re: bsod i jego zatrzymanie

Autor: Dariusz Kiszkiel <dakotanews_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 17:37:39 MET DST

gucio <gucio999@wp.pl> wrote in message
news:cibhah$1ih7$1@news2.ipartners.pl
> witam
> mam problem z serwerem, robi mi blue scrrena przy podniesieniu i od razu
> restart, jak mogę to zmienić, jeśli mi się on teraz nie podnosi?

W trybie awaryjnym to samo? Znasz powod tego stanu rzeczy? Jaki serwer:
NT4.0, 2000, 2003? Instalowales jakies nowe sterowniki, usluge? Wtedy
recovery console i powylaczac . Jezeli nie pomoze, sprobuj "last good known
configuration"... Jezeli i to zawiedzie, to jakis ERD Commander albo
http://www.nu2.nu/pebuilder/

--
Darek (DAKOTA)