XP nie uruchamia programow

Autor: cienki_bolek <vinc_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Sep 2004 - 10:17:07 MET DST

witam
mialem juz kiedys ten problem i ktos mi dal pomocna odpowiedz:

>klient mial vira, do czego sie grzecznie przyznal.
Ktos poradzil:
Dodaj do rejestru (dwuklikiem) zawartość tego pliku:
http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/xp_exe_fix.reg.
i ok.

ale teraz problem jest taki, ze nie moge tego zaladowac nie bedac
administratorem, a na administratora nie moge sie zalogowac,
"nie mozesz sie zalogowac z powodu ograniczen konta".
Jak moge to pokonać?