Integracja Sil3112 z instalatorem XP jak?

Autor: S.Sienkowski <S.Sienkowski_at_ime.uz.zgora.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 23:25:39 MET DST

Cześć!

Czy ktoś jest w stanie wyjaśnić (najlepiej krok po kroku), jak zintegrować
sterowniki do dysków SATA z instalatorem XP, tak by podczas instalacji
ominąć konieczność korzystania z dyskietki zawierającej takowe sterowniki!
Googlowałem trochę i cosik tam znalazłem, ale zwykle znalezione opisy były
jakieś mętne (a to brakowało mi jakiegoś pliku, katalogu lub jeszcze coś
innego albo opis był niepełny)! Mój system: Windows XP+SP1b Prof.

Pozdrawiam!