Re: wybór systemu operacujnego w WinXP ?.

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 15 Sep 2004 - 13:09:17 MET DST

P.M. wrote:
> Czy ktoś może mi pomóc w jaki sposób w Windows XP zrobić możliwość wyboru z
> wielu systemów operacyjnych? Dokładniej mam na dysku 0 partycję NTFS hdc1 na
> Windows, a na dysku 1 partycje linuxową hdc4 na / oraz partycję hdc5 na swap.
Przy okazji - mieszasz troche terminologie - pytasz sie o boot loader
windows a nazwy aprtycji podajesz tak jak przedstawia je Linux -co nie
ma za duzego zwiazku ze sprawa ale ... tak sie czepiam

> Tak wygląda mój plik boot.ini:
>
> [boot loader]
> timeout=30
> default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
> [operating systems]
> multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional"
> /fastdetect
>
> Dziękuję za pomoc.

Zakladajac ze chcesz bootowac z poziomu boot loadera windows
http://www.enterprisedt.com/publications/dual_boot.html

BTW - HowTo na ten temat masz napewno w ramach dokumentacji w linuxie

--
Tomasz Onyszko [MVP]
T.Onyszko@w2k.pl