Re: Wzmozona aktywnosc HDD - co robic??? Pomocy!

Autor: Piotr 'Sofcik' Smerda <piotrs00_at_niespamowac.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 13:06:10 MET DST

On Sun, 12 Sep 2004 10:42:19 +0200, Radosław Sokół wrote:

> E tam. Swap ma mieć *odpowiedni* rozmiar. Żadne odgórne
> reguły nie są dobre.

> Za mały swap nie powoduje zwiększenia aktywności dysku.

Serio? A próbowałeś obrabiać duże grafiki na komputerach z TYLKO 512MB RAM
i małym swapem? Wydaje mi się że jednak przy plikach których wielkość
przekracza dostępny RAM swap będzie wykorzystywany... a że znajduje się na
dysku to i dysk będzie częściej wykorzystywany ergo będzie bardziej
aktywny.

--
Pozdrawiam
Piotrek