AD konfiguracja

Autor: PowerM <spam_at_powerm.at.interia.pl>
Data: Tue 14 Sep 2004 - 00:53:15 MET DST

Witam

Chcialbym prosic o rade w nastepujacej kwestii, otoz przy okazji
upgrade'u z NT4 do W2K moja domena zostanie czescia domeny AD ktorej
nie jestem administratorem (pod przymusem). Szkopul w tym ze nie mam
zaufania do administratora domeny AD a przed prawem za powierzone mi w
spolce dane (jesli cos sie stanie) niestety odpowiadac bede ja.
Kombinuje wiec jakby tu sie podlaczyc do wspolnej AD ale tak aby
zachowac pelnie praw i wykluczyc dostep osob niepozadanych..
Uwaga dotyczy to tez reszty komputerow z mojej obecnej domeny.

Pzdr
PowerM