Re: modyfikacja sterownika TCP/IP

Autor: m4r3k <marek_at_domena.pl>
Data: Fri 10 Sep 2004 - 15:18:44 MET DST

> już. Tylko skoro oni są niezdyscyplinowani to kto zagwarantuje Ci że
> notebook podpięty do sieci wewnętrznej szyfrowanym połączeniem nie
> będzie zawirusowany, zatrojanowany, etc...

No dokladnie o to chodzi, ze jezeli bede mogl szyfrowac caly ruch po TCP/IP
automagicznie zmusze uzyszkodnikow do laczenia sie ze swiatem przez moje
bramki na ktorych moge wycinac to z czego nie chce zeby korzystali.

Noze sie nie wyrazilem dokladnie ale celem tego zmodyfikowanego TCP/IP jest
wymuszenie laczenia sie przez moje wewnetrzne proxy, na ktorym dziele i
rzadze.

Problem w windowsie polega na tym, ze ustawienia proxy sa dla danego
polaczenia .... a nie dla calego TCP/IP i tu jest wlasnie sens mojego
pytania.

Marek.