Problem z folderami - HELP!

Autor: Andree3000 <Andree3000_at_NIEDLASPAMU.o2.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 22:23:29 MET DST

Klikam 2 razy na dowolny folder i zamiast akcji OPEN lub EXPLORE otwiera mi
sie FIND!! Nie wiem, co z tym badziewiem zrobic? Uprzedzajac pytania:
- Narzedzia > Opcje Folderow > Typy plikow > Folder domyslnie otwierany jest
przez explore
- W kompie nie ma zadnych spyware (przeskanowany dokladnie)
- Jako przegladarka od dawna uzywana jest Mozilla Firefox
- Wirusow tez nie ma (przeskanowany z najnowszymi definicjami)
- Grupy dyskusyjne przeszukane (bez rezultatow)

Jesli to cos pomoze w rozwiazaniu problemu to jak klikam
prawym-przyciskiem-myszy na folder to domyslnym sposobem otwierania jest
'Wyszukaj' (podswietlone na grubo) chociaz jak wspomnialem w Opcjach
Folderow domyslnym jest explore! Nic z tego nie kapuje?!?!?!

Bede wdzieczny za kazda rade, bo z tymi okienkami to ja sobie zbytnio nie
radze. Na codzien glownie aix i rozne linux'y. Przy okazji - jest jakas
nakladka, zamiennik w stylu xterm/aterm/teminala zamiast tego - powiedzmy
sobie szczerze - bardzo slabego cmd??

Pz, Andree