Re: wyłączenie odwrotnego sortowania w programach na win xp home pl

Autor: Tomek <coolturysta_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 18:23:22 MET DST

On Thu, 9 Sep 2004 16:53:59 +0200, "michał" <michał@michał.pl> wrote:

>To jest zrozumiałe.Chce wrócić tak jak pisałem do stanu poprzedniego, czyli
>sortowania od a do z. Nie chce za każdym razem zmieniać ustaleń sortowania,
>a tak się cały czas dzieje.

Ja u siebie mogę to zrobić tak i ustawienia s± elegancko zapisywane i
widoczne po ponownym otwarciu okienka: otwierasz dowolny folder
(pamiętaj,żeby widok ikon był w postaci LISTY),tak jak pisałem
wcze¶niej prawoklik,rozmie¶ć ikony wg,dostosowujesz widok do
takiego,jaki chcesz zachować,klikasz w folderze (cały czas tym
otwartym) Narzędzia,Opcje folderów,Widok,Zastosuj do wszystkich
folderów.Teraz pomogło?