Re: Obraz partycji na inny dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 09 Sep 2004 - 00:33:03 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Skaruz" <grzegorz@skaruz.com.USUNTO.I.TO> napisał
w wiadomości news:i3ptj0htj8l83btdrkkl3kk7kmsgnmgkmb@4ax.com
> Mam obecnie dysk 30GB z partycjami 5GB (system) i 25GB (dane).
> Planuję kupić 160GB i chciałbym mieć partycje 25 (system), 55, 80.
> Chciałym przenieść Win2000 ale słyszałem że są problemy w Ghostem
> jeśli partycje są różnych rozmiarów.
> Jak taką operację najlepiej przeprowadzić? Na nowym dysku porobić
> partycje od razu i wrzucić obraz ze starego C (5GB) na nowy C (25GB)?

Ja bym kopiował kolejno partycje i je powiększał do żądanych rozmiarów
programem BootIt - to IMO najszybszy obecnie program na rynku, więc czas
kopiowania będzie rzędu minut, zaś proces ich powiększania zajmuje
kilkadziesiąt sekund. Więcej - http://tinylink.com/?NJ8PI3DAJb.
Warunek - dysk musi być dostępny w całości poprzez BIOS płyty głównej.

> Ewentualnie jak należy zainstalować Win2000 na nowym dysku aby była
> widoczna cała pojemność dysku? Najpierw 1 partycja, instalacja
> systemu, odpowiedni wpis w rejestrze, zrobienie reszty partycji?

Wpis w rejestrze możesz dodać jeszcze przed przenosinami. Ale jeśli to
ma być nowa instalacja, to zrób właśnie tak, jak planujesz.

P.S. Jeśli zależy ci na tych danych, to o Partition Magic zapomnij....

/odpowiadając zmień px na pl/