Jak polaczyc winXp z Win98?

Autor: Ali Gator <aligator6_cut.this__at_poczta.fm>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 20:48:10 MET DST

Hello!

Czy ktos moze wskazac mi jakas strone www na ktorej jest jakis przystepny
opis polaczenia ze soba 2 komputerow (system XP + Win98 - scrossowany kabel
RJ)?
Google wyrzucaja mi jak zwykle tony smiecia, a jedyne co udalo mi sie
osiagnac, to zrobic z xp brame internetowa dla win98, co jednak nie
rozwiazuje problemu ze wzgledu na groteskowy transfer...

Pzdr

A.