Re: Service Pack 6a z szyfrowaniem - pomocy!

Autor: Ewa <Ewa_at_komp.com.pl>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 16:41:54 MET DST

> A co na to event viewer?
Niestety nie wiem. A teraz nie mogę sprawdzić.

Wiem, że takie domyślanie się bez prób jest trochę
bez sensu, ale teraz nic więcej nie mogę zrobić.
Natomiast z komputera, a raczej sieci, w skład
której on wchodzi, nie będę miała dostępu do
Internetu. :-(

Ale ogólnie, czy ten problem z logowaniem może mieć
związek z perturbacjami z szyfrowaniem?
Innej przyczyny nie widzę.
Można by jeszcze dla całej sieci (niedużej), na próbę,
usunąć na serwerze hasło domeny. Ale nie jestem
przekonana, czy wtedy będzie się można zalogować
do tego komputera, a co gorsze nie wiem czy nie
spowoduje to kłopotów na innych stacjach.

Pozdrawiam
Ewa