Czy ktoś używa Workflow dla Exchange 2000 na W2000 Server

Autor: TFranke <softex_at_op.p>
Data: Wed 08 Sep 2004 - 12:59:45 MET DST

Mam problem podtsawowy, nie mogę Workflow Designerem otworzyć folderu, dla
którego chciałbym stworzyć projekt.
1. Mam prawo Owner do folderu, bo już przypisałem (opublikowałem) mu
Formularz.
2. Wpisałem użytkowanika do wszystkich reguł (Role) w Workflow vent Sink na
serwerze Exchange 2000.

Niestety podczas próby otwarcia folderu za pomoca Workflow Designera
otrzymuję komunikat informujący mnie, że niestety
"Nie da sie zarejestrować workflow sink dla folderu xxx
Folder może być usunięty, może być problem z siecią lub problem może leżeć w
uprawnieniach.
Server nie jest uruchomiony właściwie."

Żadna z tych ewentualności nie wchodzi w grę.

Jeszcze jest informacja, że
błąd to 0x1
źródło: Active X - VBDAVCTL
opisu brak

Może ktoś mi coś jeszcze zasugeruje, na co zwrócić uwagę.

Dzięki

Tomek