Samoczynne wyłączenie się komputera... o co chodzi?

Autor: abc <2be_at_WYTNIJ.2be.pl>
Data: Tue 07 Sep 2004 - 15:41:38 MET DST

Witam

Przed chwilą zdarzyło mi się takie coś. Czytałem cos w sieci, gdy nagle Win
zaczął wydawac z siebie dziwne odgłosy, coś jakby sygnał ostrzegawczy o
zmiennym tonie, po czym po paru sekundach ... wyłączył się...
Włączyłem go na nowo i działa, ale nie mam pojecia co to było...
Czy kto może domysla się lub spotkał z czymś takim?

Pozdrowienia
Andrzej

--
Szukasz wypróbowanego serwera www?