Re: co chwilkę włancza sie stacja dyskietek

Autor: Piotr Palusiński <perfekt..inwalid_at_poczta.tp.pl.inwalid>
Data: Mon 06 Sep 2004 - 09:22:12 MET DST

Wybitnie uzdolniony(a)
Flo <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości
news:chdbvk$4it$1@inews.gazeta.pl..., że:
[...]
> To z ciekawości zapytam co zrobić jeśli mam zmodyfikowany ten wpis
> pod kątem CD-ROM-u 0x00000127 (295)?
> Czyżbym musiał wybrać?

O tym czy CD-ROM będzie usiłował wykryć płytkę decyduje:
- po pierwsze: sugestywne; 'Automatycznie powiadamiaj przy włożeniu'
w zakładce 'ustawienia' CD-ROMu w 'SYSTEMIE'.

- Po drugie: dla płytek AUDIO
autoodtwarzanie: HKEY_CLASSES_ROOT\AudioCD\shell @ "play"
bez autoodtwarzania: HKEY_CLASSES_ROOT\AudioCD\shell @ ""
lub
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom
Wstaw wartosc DWORD "Autorun"= 1 włączony, 0 wylaczony

dla płytek z danymi (programami): ustawienie 5 bitu w:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\
CurrentVersion\Policies\Explorer "NoDriveTypeAutoRun"
uniemożliwia wykrywanie i korzystanie z pliku AUTORUN.INF

dla dyskietek: aby system nie szukał pliku AUTORUN.INF
należy ustawić 2 bit.

Bity 0 i 7 w tym słowie są ustawione.
Dodam jeszcze: 3 bit = dysk twardy, 4 bit = zdalny.

Zmiana danych w "NoDriveTypeAutoRun" nie ma wpływu na
autoodtwarzanie AUDIO w CD-ROM.

> A tu nie mam folderu Explorer.

To jesteś "zuch" ;).
Podalem ten klucz na wszelki wypadek, gdyż bardzo często można tam również
spotkać w/w zapis.

--
Piotr Palusiński
Często smak życia odbiera apetyt