modem-brak połączenia z internetem

Autor: Jarek <wektor_at_onet.pl>
Data: Sun 05 Sep 2004 - 16:56:47 MET DST

Witam,
Nie mogę sobie poradzić z konfiguracją połączenia internetu poprzez modem w
laptopie. Po wybraniu przez modem numeru 0202122 (następuje nawiązanie
połączenia) i weryfikacji hasła, pojawia się komunikat: "Błąd:720. Nie można
ustanowić połączenia...". Poprzez łącze stałe (sieć osiedlowa) wszystko jest
OK, a przez modem kompletna kicha. Mam ustawione, że połączenie
wykorzystuje: TCP/IP, klient sieci MN, harmonogram pakietów QoS.
Co może być tego przyczyną. Z góry dzięki za wszelkie rady i sugestie.

Pozdrawiam
Jarek