Re: Skopiwoanie wszystkich plikow zdysku na dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 23:57:36 MET DST

Użytkownik "Grazyna" <kuzynkagra@-wytnij-poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:chc571$gkm$1@news.onet.pl
> Michal Kawecki napisał w wiadomości

[...]
> Właśnie ten wątek tak mi zaimponował - autor programu regularnie
> zresztą uwzględnia w nowych wersjach mniej lub bardziej indywidualne
> życzenia użytkowników, i w dodatku robi to bardzo szybko. Jak dobrze
> pójdzie, to może jeszcze faktycznie skutecznie go zachęcisz do
> podgryzienia korzeni Ghostowi. ;-)

Właśnie przyjrzałem się "Image for DOS" w działaniu. Jest mały (500 kB),
szybki (obraz systemu 4 GB NTFS w 5 minut - co daje 16 MB/s i to bez
sterownika UDMA), wydajny (plik wynikowy miał 1,6 GB, partycja źródłowa
zapisana była po brzegi), bardzo prosty w użyciu (menu), uniwersalny
(obrazy zapisuje do plików także na NTFS, na dowolną nagrywarkę CD/DVD,
jako osobną "partycję", a uruchomiony z dyskietki sieciowej także
poprzez sieć), bezpieczny (posiada unikalną umiejętność weryfikacji
obrazu bajt do bajta ze źródłem, czego Ghost nie potrafi), no i działa z
linii poleceń, co umożliwia tworzenie batchy. Jak dla mnie to nic mu nie
brak w porównaniu do Ghosta, a wręcz przeciwnie. No może tylko brak mu
jednego: umiejętności odtwarzania obrazu do partycji mniejszej, niż
źródłowa.

IMHO głównym problemem produktów Terabyte jest.. reklama, a raczej jej
brak ;-).

/odpowiadając zmień px na pl/