Re: procesor.

Autor: rozrabiak <brak_at_maila.pl>
Data: Sat 04 Sep 2004 - 15:40:43 MET DST

Radar napisał(a):

> Witam. Ja mam Celerona 2,4GHz. Windows XP + poprawki + antyvir + firewall.
> I mam podobny problem :/ Czesto zuzycie procesora skacze do 100% bez
> konkretnych przyczyn. Tez nie bardzo wiem co trzeba zrobic. chyba
> przinstalowac windowsa? :/

Zamiast polemizowac i nazekac na zajetosc procka w czasi startu
programow, to wypierdol antywira, zaklad, ze pomoze? Nie mam pojecia
czego sie tyle cykacie, po co wam antywiry? 7 lat mam kompa i RAZ mialem
wirusa, poradzilem sobie z nim bez antywirow i reinstalki windowsa.

--
Pozdrawiam, grzesiek
  - Żwirek kręci z Muchomorkiem!?